Messitschbrett
April 14, 2024, 08:10:59 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
News: Was ist weiß und stört beim Essen?

Eine Lawine!
 
   Home   Help Search Members Login Register  
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: 9/11 ( resp. verschwörungstheorien)  (Read 1569 times)
anarcho
Vielposter
****

Karma: 2
Offline Offline

Posts: 219



View Profile
« on: May 19, 2006, 03:53:16 PM »

ein interessanter (sehr reißerische aufgemachter) Bericht über den Anschlag auf das Pentagon (nicht die twin towers) und was es nun war oder auch nicht.

You are not allowed to view links. Register or Login

ich finde den besonders interessant, da neulich in den nachrichten kam, dass das FBI nun irgendwelche Bänder feigegeben hat (das in den nachrichten sah aus wie das, dass man auf dem video schon sieht, mit den 2 sekunden aufnahmen direkt vom Pentagon)

Ist schon sehr mysteriös, und das ist bestimmt kein fake.
Logged
Muteki Chojin
Look at me, I'm a
Schmutzfink
*******

Karma: 8
Offline Offline

Posts: 1032


IMMA CHARGIN MA LAZER!


View Profile
« Reply #1 on: May 19, 2006, 06:46:09 PM »

Geh mal des öfteren bei GF hierhin:

You are not allowed to view links. Register or Login

Echt witzig
Logged

"So we have to fight ancient gods in an alternate dimension for all eternity?! Holy shit, christmas came early this year!"
Pages: [1]   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.14 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.248 seconds with 17 queries.